Vi behöver uppdatera och omfördela arbetsuppgifterna inför Gurkcupen den 24/3.
Ansvariga Gruppvis
Steg 1 Jennie Sohlberg
Steg 2 Maria Milosev
Steg 3
Steg 4 Elisabeth Grahn
Steg 5 Lotta Lodén
Steg 6 Catharina Ökvist
Steg 7 Anna Molander
Pokalen Mikaela Rexhepi
Sjukvårdsanavariga
Förmiddag Alexandra Drott
Eftermiddag Linda Billström
Sjukvårdsväskan kommer att finnas på plats på lördag morgon.
Bakning
Steg 1, 4, och Pokalen
Andra steg får självklar bidra med bakning om man vill. Bakningen lämnas in på fredag kväll alt. lördag morgon till Caféet.
Ansvarsfördelning
Steg 1-4 Dammsuga Golv och ytor vid redskapsförflyttningen, Samling 17.00 Fredag kväll.
4st dammsugare kommer att finna spå plats.
Steg 2 Hjälpa steg 5 med att ställa i ordning fredag samling kl.17.00. Redskapsskiss samt skiss på domarborden får ni av Kristina Jerndal (Chefstränare).
Steg 3-4 Domarrum och Domarbord Förmiddagstävlingen
Anna Molander (Steg 7) köper in allt men ni ansvarar för att placera ut och fylla på.
Steg 5 Entré, samt ställa i ordning fredag samling kl.17.00 tillsammans med steg 2 och återställande efter tävlingens slut på lördagen. Redskapsskiss samt skiss på domarborden får ni av Kristina Jerndal (Chefstränare). Anna tar fram växelkassa till entrén.
Steg 6-7 Café och kringarrangemang
Pokalen Lotteri fm och em, Domarrum och Domarbord Eftermiddagstävlingen
Anna Molander (Steg 7) köper in allt inkl. lottringar men ni ansvarar för att placera ut och fylla på.
Catharina Ökvist (Steg 6) skickar ut info om lotteripriser men ni ansvara för lotteriförsäljning fm och em, samt prisbordet och lottdragningen.